ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ КОЛЕКТОРОМ

 

При виникненні необхідності подання звернення/скарги, просимо користуватися наступним алгоритмом:

 

1. Напішіть лист, який обов'язково має містити наступну інформацію

  • прізвище, ім'я та по-батькові заявника
  • телефон заявника, за яким можна зв'язатися та уточнити інформацію щодо зверння/скарги
  • прізвище, ім'я та по-батькові боржника, якщо до вас зверталися як до третьої особи
  • найбільш зручний для вас канал комунікації (мобільний телефон, месенджер, поштова скринька)
  •  

2.  Ваш запит/звернення буде оброболене протягом 5 (п'яти) робочих днів, результат буде повідомлено обраним вами шляхом комунікації.

 

 

Звернення приймаються наступними каналами зв'язку:

 

Телефон гарячої лінії: +380 63 437 95 41

Поштова скринька inbox.correspondence@ukr.net